יפעת דוננברג   052-2585291

אימון, ייעוץ והכוונה למשפחתיות מאוזנת וקשובה - יפעת דננברג | כלים קשובים

#מסע_משפחתי- היום ה-18-21 לאס וגאס – בין פלאים מעשה ידיי אדם לפלאי הטבע

את הבוקר האחרון בלוס אנג"לס פתחנו ב- Cheese cake fectory
את ההבדלים בגישה בין חיים לביני אנחנו חווים כבר מהבוקר. אני אוהבת לנסות, לחוות, לבדוק וכל יום רוצה לאכול משהו אחר במקום אחר וחיים מעדיף את המוכר. אם היה לו טעים, משביע ולא יקר במקום מסויים הוא יבקש לחזור אליו כל יום.מבחינתי כל ארוחה היא הרפתקאה בפני עצמה (לא תמיד מאד מוצלחת כמובן) זאת של ה- Chees cake fectory הייתה מוצלחת במיוחד.

הדרך ללאס ווגאס מזכירה מאד את הדרך לאילת גם מבחינת הנוף, גם מבחינת משך הנסיעה שתוכננה לנו לשם וגם מבחינת מכת החום שמקבלים כשפותחים את הדלת של האוטו כשמגיעים. כמו באילת רק יותר חם ויבש. מרגיש כמו להכניס את הגוף לתנור אפייה ענק.
כבר כשהתקרבנו מליוני אורות העיר קיבלו את פנינו.
החדר שקיבלנו הוציא מאיתנו קריאות התלהבות מרגשות שלא נרגעו במשך כמה דקות.
בהזמנה היה כתוב חדר לחמישה. לפי מה שהורגלנו עד עכשיו היה מדובר בשתי מיטות קווין סייז ומיטה קטנה נוספת או מזרון. בלאס וגאס במחיר זול יותר מימה שהורגלנו לשלם קיבלנו חדר ענק שמורכב מחדר הורים עם מקלחת וג'קוזי בחדר,
סלון, מטבח מאובזר וחדר נוסף לבנות עם שתי מיטות זוגיות.
אחרי שהצלחנו להפרד מהחדר המפנק יצאנו לסטריפ. מלונות ענק מפוארים שכל אחד מהם הוא אטרקציה בפני עצמו. ביניינים עצומים בתוכם מפלים, מערות, נהרות, גונדולות שטות, הר געש מתפרץ ורכבת הרים ענקית. הכל מואר ויפייפה.

למחרת בבוקר עזבנו את הפאר מעשה ידיי האדם ויצאנו לפגוש את נפלאות הטבע בתפארתן. הגראנד קניון הוא פאר במלא עוצמתו של הטבע.
למרות שהיה כתוב גם בספר וגם בהמלצות שקיבלנו מ"איילת המטיילת" לצאת מוקדם. הצלחנו לצאת רק ב- 11:00 מהחדר. כמו שכבר הזכרתי חדר נוח ומרווח הוא גם חיסרון…
רצינו לראות בדרך גם את סכר הובר (בהחלט מעניין ושווה ביקור)כך שהגענו לגראנד קניון רק לקראת 16:00 ובנוסף לזה שיצאנו משם בשקיעה (זמן הסגירה) לא הייתה כבר הקרנה של הסרט שמקרינים שם של הקניון והדרך בה הוא נוצר.
למרות זאת נהננו מאד מהנופים העוצמתיים.

*טיפ* לצאת מוקדם. זה שווה את המאמץ!
*תובנה הורית* גם בחופשות וטיולים חשוב לקחת אחריות על הזמן ולהיות "השוטר הרע" כשצריך להזדרז. בסוף כולם מרוויחים.
בכל מקרה לגראנד קניון לקחת רק מה שרוצים לדרך. שם במרכז המבקרים יש הכל.

את הבוקר הבא בווגאס פתחנו במשברון ראשון. אנחנו בדיוק שבוע לפני החזרה הבייתה. שבועיים וחצי בתוך המסע המשפחתי. כולנו מתגעגעים הבייתה. למשפחה ולחברים שהשארנו בבית ופשוט הבייתה. מצד אחד בכל מקום שביקרנו בו לא הספקנו כל מה שרצינו וחשבנו שהיה טוב אילו היו לנו עוד יום או יומיים, מצד שני זה מרגיש כמו המון זמן מיחוץ לבית ולשיגרה.
מריבה קצרה, קצת צעקות קצת בכי וגם זה מאחורינו.
מזל שלאס וגאס בחוץ ולא שווה לבזבז זמן על מריבות וביכיונים.
התלונה העיקרית של הבנות היא שאנחנו לא נותנים להן לעשות קניות וכל הזמן דוחים את עיניין הקניות לימים האחרונים והן רוצות עכשיו. הן רוצות לקנות לא רק לראות דברים.
סיבוב קניות קצר ב- outlet ענק במהלך היום הרגיע את הרוחות.
באותו ערב חיים ואני יצאנו לבד. פעם ראשונה מאז שיצאנו מהבית. דייט שווה שהתחיל במופע LOVE עם שירים של הביטלס ומופע מרהיב וענק מלא רקדנים, להטוטנים ופירוטכניקה.
אח"כ בחרנו לנו בר מגניב לשבת בו ושולחן קזינו שלימד אותנו בעשר דקות שהימורים זה לא בשבילנו.

*טיפ* גם כשיוצאים כמשפחה לייצר מצבים של מפגש זוגי. ואם בלאס וגאס אז זה אפילו הכרחי (במתחמי ההימורים הכניסה היא מגיל 21).

*תובנה מרכזית* יש לפעמים שמרגישים צורך פשוט לפרוק. לכעוס, להיות לבד, לבכות או כל דבר שמרגישים באותו רגע. טוב שזה קורה. פשוט לאפשר את זה. הכל בסדר…

*תובנה הורית* בדיוק כמו בשיגרה גם בטיולים משפחתיים הזוג הוא היסוד. חשוב לייצר זמן זוגי, לדבר, לייצר הסכמות זוגיות לגבי דברים חשובים.